skip to Main Content
Flexibel op- en afschalen 24/7 bereikbaar First time fix Eigen vast contactpersoon

Jij bent de baas van jouw bedrijf, maar als het gaat om de klantenservice dan is de klant degene met het hoogste woord. Vandaag de dag beslist de klant zelf wanneer en hoe hij contact opneemt. In de ideale wereld dien je op alle kanalen 24/7 bereikbaar te zijn. Dat kost veel tijd en mankracht. Juist daarom kan het een verademing zijn om je klantenservice (geheel of gedeeltelijk) over te laten aan een daarin gespecialiseerde partij. Onze klantcontactmedewerkers worden volgens jouw wensen en instructies opgeleid en helpen je direct met een kwalitatief goede 24/7 bereikbaarheid. Ontdek hoe wij je kunnen helpen met jouw bereikbaarheid door jouw klantenservice uit te besteden.

Klaar om jouw klantenservice een boost te geven?

24/7 bereikbaar

7 dagen in de week, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar voor jouw klanten.

Flexibel op- en afschalen

Heb je het even te druk of is het juist rustig? Wij veren mee met jouw behoeftes.

> 60% first time fix

Meer dan 60% van de binnenkomende vragen handelen we in één keer af.

Vast team van professionals

Jouw klant heeft altijd iemand aan de lijn die weet waar het over gaat.

Omnichannel klantcontact. Ontdek al onze diensten.

Telefoonservice

Een klant telefonisch te woord staan, dat lukt simpelweg niet altijd. Maar onze telefoonservice helpt je om dat juist wél te kunnen. Wij nemen de telefoon op op elk gewenst moment van de dag. Ook s’ avonds laat, in de weekenden en zelfs op feestdagen.

E-mail management

E-mail is een populair communicatiemiddel. Dat merk je aan je overlopende mailbox. Als ondernemer kom je daar niet altijd aan toe, maar e-mails onbeantwoord laten is ook niet wenselijk. Wij beantwoorden de e-mails voor je – precies zoals jij dat zelf ook altijd doet. Zo hoef je je niet druk te maken om je (online) reputatie of ontevreden klanten. Jouw klant hoeft niet eens te weten dat je werkt met een extern klantenservice, wij spreken jouw taal.

Live chat services

Live chat via je website is een onmisbaar instrument voor klantenservice geworden. Met een live chat met échte mensen verhoog je de verkoop en voeg je extra service toe. Loop hierdoor geen klanten mis en maak je bezoekers van je website nóg blijer. Wij helpen je bedrijf te groeien met een professionele en vriendelijke live chat, desgewenst 24 uur per dag en 7 dagen per week.

WhatsApp services

In Nederland appen we wat af. Het wordt in Nederland door circa 9,3 miljoen mensen dagelijks gebruikt. Voor bedrijven is het dé manier om klanten te woord te staan. Toch vraagt appen met je klant veel toewijding. Juist daarom kun je onze hulp inschakelen. Met onze WhatsApp service voor bedrijven maak je je klantenservice voor iedereen toegankelijk.

Social Media Services

Het in de gaten houden van wat er online wordt gezegd en welke vragen er binnen komen, is een complex en tijdrovend klusje. Dankzij onze social media monitoring tools, zitten onze social media-experts bovenop al het social media contact. Wees ook op deze platformen altijd bereikbaar.

"Op basis van gerichte vragen bepalen we samen hoe we inkomende gesprekken namens jouw organisatie moeten beantwoorden."

Sabrina Gerritsen, Klantcontactspecialist

SabrinaGerritsen
“Onze samenwerking is erg prettig en open. Vooral het contact met onze twee vaste medewerkers is fijn. Hier kunnen we altijd een beroep op doen via een e-mail of telefoongesprek. Onze ambitie was om 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar te zijn. Vanaf het eerste moment is de klantenservice uitbesteed en sindsdien zijn wij dan ook 24/7 bereikbaar.”

Leonie van Mierlo, Stadsparkeren

stadsparkeren
“Wij zijn blij met DIRECT Klantcontact. Voor Zehnder zijn ze een verlengstuk van de servicedienst geworden. Samen verzorgen we de beste service voor onze klanten. Als er een probleem is, zit we met elkaar aan tafel om het op te lossen. Ook de goede dingen delen we met elkaar. Zo blijven we streven naar perfectie en efficiëntie.”

Mike Louis, Zehnder Group Nederland

zehnder logo

Wat kost de klantenservice uitbesteden?

Of je per maand nu tien, vijftig of vijfhonderd telefoontjes, chats, e-mails of berichten ontvangt – onze klantenservice is er voor iedere ondernemer. Je bepaalt simpelweg welk abonnement het beste past bij jouw bedrijf. Afhankelijk van welk abonnement dit is, betaal je extra bij voor je verbruik óf profiteer je van 75 gesprekken inclusief. We houden onze kosten scherp en werken zonder contracten. Blijkt het uitbesteden van de klantenservice niets voor jou? Dan kan je gewoon opzeggen.

Klantenservice Checklist

Hoe goed scoort jouw klantenservice? Download de checklist.

Met de gratis Klantenservice Checklist ontdek je direct welke mogelijkheden je kunt benutten om jouw customer service naar een hoger plan te tillen.

  • Direct inzicht in hoe je klantgerichtere keuzes maakt
  • Concrete en praktische handvatten voor in de praktijk
  • In no time een optimale klantenservice creëren

Veelgestelde vragen over het uitbesteden van de klantenservice

Met hulp van DIRECT Klantcontact kan je in één keer het klantcontact optimaliseren. In het vervolg ben je via alle denkbare klantcontactkanalen bereikbaar. Desgewenst 24/7, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Onze klantenservicemedewerkers staan jouw klanten in jouw taal te woord, op de momenten dat jij dit wenst. Ook als dit midden in de nacht is.

Wij kunnen je openingstijden flink verruimen. Of je nu kiest voor 24/7 bereikbaarheid óf voor bereikbaarheid tussen 7.00 uur en 20.00 uur. We behandelen snel, professioneel, klantgericht en volgens jouw instructies de binnenkomende gesprekken af. Schakel DIRECT in en uit wanneer je daar behoefte aan hebt.

De meest flexibele oplossingen bieden om te overtreffen in klantcontact. Dat is het doel van DIRECT Klantcontact. De telefoonservice is gemakkelijk en snel voor je op te zetten. Mocht het niet bevallen, is het mogelijk om meteen weer op te zeggen. Wij streven ernaar jouw klanten de beste ervaring te geven.

Via de online portal en de app Mijn DIRECT Klantcontact heb je steeds zicht op de inhoud van gesprekken via de klantcontactkanalen die we voor jou bemannen. In deze online omgeving kun je ook gemakkelijk wijzigingen aanbrengen in de instructies voor onze klantcontactmedewerkers. Ga voor een overzicht van alle functionaliteiten naar deze link.

Een klantenservice specialist spreken? Neem contact op.

Meer weten over klantenservice uitbesteden? De vraag of jouw klanten online of offline beter af zijn is soms wat moeilijk te bepalen. Dat kunnen we ons erg goed voorstellen. Laat je daarom geheel vrijblijvend adviseren door onze klantcontact specialisten. Neem middels het formulier contact op met onze adviseurs en we komen op werkdagen binnen 24 uur bij je terug.

  • Gratis adviesgesprek van 30 min. 
  • Hulp bij het selecteren van passende kanalen
  • Eerste zet aan het opstellen van een script

Kom je er niet uit? Wij helpen graag verder.

Direct antwoord

Binnen 24 uur antwoord

Binnen 1 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Binnen 5 min. antwoord

Back To Top